Baby Suprise Jacket per la Giulia

Baby Surprise Jacket

La meva primera “BABY SURPRISE JACKET” la veritat és que m’ha quedat força mona!!!

La Baby Surprise Jacket (BSJ) és un patró de Elizabeth Zimmermann, la vaig veure per internet i em va encantà. És una jaqueteta de nadó realitzada en una sola peça. Està feta a base de disminucions i augments.
El patró original és un xic difícil d’entendre, ja que és poc precís. Em va ajudar molt l’excel que apareix a The Boy Who Knits.
Vaig fer les Saartjes bootees de conjunt!!

One thought on “Baby Suprise Jacket per la Giulia

Deixa un comentari

